vimkala22

۲۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مخلوط کن سیلور کرست - مخلوط کن ویژن جدید با 8 سرعت و 4 برنامه از پیش تنظیم شده ارائه می شود، سرعت های مختلف به شما امکان می دهد مواد غذایی با سختی های مختلف را پردازش کنید. شما می توانید شخصاً اسموتی خوشمزه، غذای کودک خانگی خود، سوپ داغ، حتی آجیل را به کره تبدیل کنید.
قدرتمند و کارایی بالا - سرعت تا 32000 دور در دقیقه، 2800 وات و 6 تیغه در فولاد ضد زنگ. راندمان برش بالا، غذا را می توان به طور کامل در چند ثانیه له کرد و میزان پارگی دیواره سلولی آن تا 90 درصد یا بیشتر است، که می تواند استخراج مواد مغذی و ویتامین ها را از غذاها به حداکثر برساند، بهترین مخلوط کن برای پخت و پز برای سالمندان و کودکان است.
حرفه ای ترین اسموتی ساز - ساخته شده از مواد با کیفیت بالا که می توانند برای کارهای چالش برانگیزتر مورد استفاده قرار گیرند. موتور قوی 2.25، کوزه منحصر به فرد بدون BPA، تیغه های فولادی ضد زنگ 3 لایه و کنترل های الکترونیکی مکمل یکدیگر هستند. که می تواند هر چیزی را که به سمت آن پرتاب کنید به راحتی خرد کند
آسان برای استفاده و تمیز کردن - کنترل پنل شفاف انتخاب حالت مورد نیاز را برای شما آسان می کند. شیشه ها و تیغه های تریتان برای تمیز کردن آسان قابل جدا شدن هستند، با یک قطره صابون ظرفشویی و آب گرم، مخلوط کن می تواند خود را در 1 دقیقه تمیز کند.

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

بهره مندی اسپلیت قابل حمل از ریموت کنترل، امکان اعمال تنظیمات مورد نظر کاربر را از راه دور میسر می کند. قیمت کولر گازی گری با توجه به کارایی بسیار مطلوب و کاربر پسندی که دارد، کاملاً مقرون به صرفه می باشد؛ تا جایی که کولر گازی های متعلق به برند گری با آوازه ی کیفیت بالا و قیمت ارزان شهرت پیدا کرده اند. تنها با تنظیم سرعت موتور، سرعت کمپرسور، نرخ جریان مبرد، ظرفیت کولر گازی و دمای اتاق به دقت کنترل می شود، این در حالیست که عملکرد موتور کولر گازی های معمولی صفر و صد هستند و سرعت موتور را نمی توان تنظیم کرد، یعنی کمپرسور کولر گازی های معمولی یا متوقف است یا با تمام توان کار می کند که باعث طول عمر کمتر دستگاه و مصرف انرژی الکتریکی بیشتر در زمان هربار استارت کولر می شود. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که آن را خارج از ساختمان نصب می کنند. مورد دوم در تعیین ظرفیت حرارتی ابعاد فیزیکی ساختمان است . پرتابل (Portable) به معنای قابل حمل بودن است که اصلالتا چینی بوده و بر خلاف سایر کولر های این برند از ابعاد و اندازه و وزن بسیار کمی بهره می برد.

مدلهای کولر گازی پرتابل همچنین دارای عملکرد فوق العاده کم صدا , مجهز به کنترل از راه دور , نمایشگر ال سی دی , فیلتر قابل شستشو , قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد میباشد. برای اینکه هزینه های پرداختی کم شود دو راه توصیه شده است. که عمده شهرت خود را از تولیدات با کیفیت با طراحی بی نقص گرفته است. با این وجود، کولرهای گازی پرتابل dual hose، به نسبت مدل تک لوله، انرژی کمتری را مصرف می کنند. علاوه بر این، در فضاهایی که امکان استفاده از اسپلیت های دیواری وجود ندارد، کولرهای گازی قابل حمل از بهترین گزینه ها محسوب می شوند. کولرگازی پرتابل از یک یونیت قابل حمل تشکیل شده است که تمامی قطعات یک سیکل برودتی را درخود جای داده و از ظرفیت ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می شود . ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است و شامل پرداخت آبونمان نمی باشد. جدول فوق با توجه به شرایط نرمال است و نمی توان بطور قطع به آن استناد کرد بطور مثال اگر طول لوله کشی از حد مجاز بیشتر باشد ناچارا باید از دستگاه بزرگتر استفاه کرد.

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

آبسردکن رومیزی

فیلتر یا واشر را در جای صحیح نصب کنید. به جای این که دستگاه خنک کننده آن ها در قسمت بالا قرار گرفته باشد ، در قسمت پایین موجود است . ممکن است فضای داخل اداره یا منزل شما کوچک یا بزرگ باشد که نسبت به آن می توانید سایز مناسب را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک سیستم با ظرفیت بسیار بزرگ می باشید و می خواهید آن را در یک مکان بزرگ قرار دهید ، بهتر است به فضای مورد نظر فکر کنید . بنابر توصیههای بهداشتی پیشنهاد میگردد هر ۶ هفته یکبار، اقدام به تمیز کردن آبسردکن نمایید. برای رفع بو و مزهی نامطبوع، بایستی در صورتی که مدت زمان زیادی از آبسردکن استفاده نمیکنید، مخزن آب را تخلیه کنید و در صورت استفاده مداوم از آبسردکن به صورت دورهای، نسبت به تمیز کردن آبسردکن خود اقدام کنید. توجه داشته باشید در صورتی که پیش از خروج کامل آب یا قبل از آنکه منبع آب را نصب کنید، اقدام به روشن کردن آبسردکن کنید، قطعات آن میسوزد. در این صورت بهتر است از آب سرد کن های متصل به لوله کشی استفاده نکنید. البته دقت داشته باشید که یخچال آب سرد کن را با یخچالهای معمول مقایسه نکنید.

برای رفع این مشکل، باید ترموستات را طوری تنظیم کنید که آب درون آبسردکن یخ نزند. 8. به صورت دورهای و مطابق با دستورالعملهای تمیز کردن آبسردکن، آن را تمیز و در صورت استفاده از آب دارای املاح، آن را رسوبزدایی کنید. به لطف استفاده بهینه از این سیستم ها ، هر ساله فاکتورها و قابلیت های مدرن و جدیدی به دستگاه اضافه می شود که امکانات استفاده از آنها را گسترش می دهد. برای خرید آبسردکن رومیزی یا ایستاده لازم است که به فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها فضای مورد استفاده، برند دستگاه، قیمت دستگاه، قابلیت ها و ویژگی های دستگاه و … فضای آزاد هم مکان مناسبی برای قرار دادن آبسردکن نیست. معمولا دستگاه های آب سردکن به گونهای طراحی میشوند که بتوان انواع بطری آب 10 و 20 لیتری را روی آنها قرار داد. 6. اگر برای مدت طولانی، نیازی به استفاده از آبسردکن ندارید، دستگاه را از برق جدا کنید.

6. محلول را درون آبسردکن بریزید و پس از گذشت ۲ تا ۵ دقیقه، از طریق یکی از شیرهای آبسردکن تخلیه کنید. کیفیت یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت هر محصول است. وب سایت اختصاصی صنعت شرق با ارائه انواع آبسردکن در مدل ها و برندهای مختلف با توضیحات و مشخصات کامل دستگاه شما را در ارائه بهترین محصول با مناسب ترین قیمت یاری می رساند. آبسردکن مدل GWD-501 با توان 635 وات امکان سرد کردن آب را برای شما فراهم می آورد. همچنین در طول روز، شما می توانید از سیستم گرمایشی این دستگاه، استفاده کرده و برای نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه، منتظر جوش آمدن آب کتری نمانید! 11. شیرهای خروجی و جالیوانی، دو جز مهم نوشیدن یک لیوان آب گوارا هستند که پاکیزه نگه داشتن آنها در سلامت افراد استفاده کننده از آب نقش بسیار مهمی دارد. در نتیجه نوشیدن آب تصفیه شده طعم بهتری خواهد داشت. زیرا طعم غیرطبیعی، گویای این موضوع است که شما باید مجدد آبسردکن را تمیز کنید. بعضی از افراد به آب سرد کن به دلیل کمبود آب تصفیه شده نیاز دارند اما بعضی دیگر فقط به خاطر طعم آب داخل آب سرد کن ها ، از این دستگاه استفاده می کنند

اگر قست خرید یک دستگاه آب سرد کن ساده و اما کار آماد با عملکرد بی نظیر را دارید فروشگاه اینترنتی کاندیش کالا آبسردکن نیکای مدل NWD-1209 را به شما پیشنهاد می کند. استفاده از آبسردکن ایستاده در منازل توجیه ندارد هرچند که افراد می توانند سلیقه ای از آنها استفاده کنند. 5. روش استفاده از آبسردکن را به کودکان بیاموزید و نکات ایمنی را به آنها گوشزد کنید. اگر آبسردکن شما مجهز به سیم ارت و آنتی شوک باشد، خیالتان تا حد زیادی راحت است. اگر دستگاه آبسردکن مجهز به هیتر گرمایی باشد، میتواند آب جوش را نیز بین 95 تا 85 درجه تامین کند. و دیگر نیازی به منبع آب از بالا و پایین ندارند. این مدل آبسردکن هم در دو نوع رومیزی و ایستاده ساخته شده اند و برای مکان هایی مناسب هستند که دارای شیر آب می باشند. این آبسردکن ها نیز می توانند در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. آبسردکن در دو نوع رومیزی و ایستاده تولید می شود که نوع ایستاده در مکان های پر ازدحام و نوع آبسرد کن رومیزی ارزان آن در دفاتر و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید خانه خود را به روشی کارآمد و مقرون به صرفه خنک کنید؟ کولرهای گازی از طریق دیوار می توانند انتخاب خوبی برای خنک نگه داشتن شما و منزلتان باشند.
ویلیس کریر، یک مهندس آمریکایی، اولین تهویه مطبوع مدرن را در سال 1902 اختراع کرد. از آن زمان، اصلاحات طراحی منجر به نوآوری های شگفت انگیز تهویه مطبوع از جمله تهویه مطبوع دیواری شده است. تهویه مطبوع دیواری که به اندازه واحدهای نصب شده روی پنجره محبوب نیست، با چالش های منحصر به فرد و مزایای قابل توجهی همراه است.

کولر گازی از طریق دیوار چیست؟
کولر گازی دیواری چگونه کار می کند؟
انواع کولر گازی دیواری
120 در مقابل 220 ولت
آستین ثابت در مقابل آستین کشویی
کولر گازی ترمینال بسته بندی شده
نحوه انتخاب کولر گازی دیواری
نصب و نگهداری کولر گازی دیواری
کولر گازی از طریق دیوار چیست؟
دستگاه های تهویه مطبوع از طریق دیوار، دستگاه های خنک کننده مستقلی هستند که به طور دائم در دیوار بیرونی ساختمان نصب می شوند. این واحدها که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از سطح دیوار داخلی به بیرون باز شوند، با ایجاد یک مهر و موم هوا در هنگام نصب مناسب، کارایی را به حداکثر می‌رسانند. و پس از نصب، هرگز نیازی به برداشتن آنها نیست، مگر برای سرویس یا تعویض.

کولر گازی دیواری چگونه کار می کند؟
مانند همه تهویه مطبوع مدرن، واحدهای از طریق دیوار با دمیدن هوا بر روی کویل های حاوی گاز خنک کننده کار می کنند، در حالی که هوای گرم را به بیرون خارج می کنند. واحدهای از طریق دیوار معمولاً مستطیل شکل هستند و در یک سوراخ با قاب دقیق در یک دیوار بیرونی، در یک آستین محافظ مخصوص ساخته شده قرار می گیرند. تناسب آستین و سوراخ اطراف دستگاه یک مهر و موم هوا را فراهم می کند و راندمان خنک کننده را به حداکثر می رساند.

بیایید مزایای AC دیواری را با سایر انواع واحدهای خنک کننده مقایسه کنیم. AC های پنجره اغلب باید در پایان فصل خنک کننده برداشته شوند و به یک مهر و موم کاملاً هوابند دست نمی یابند. آنها همچنین منظره را از طریق پنجره پنهان می کنند. کولرهای گازی پرتابل نیز همین مشکلات را دارند و فضای کف خانه شما را کاهش می دهند.

کولرهای گازی مینی اسپلیت بدون داکت قوی هستند، اما اغلب صدای بسیار بیشتری نسبت به دستگاه های از طریق دیوار دارند. مینی اسپلیت ها همچنین نیاز به نصب واحدهای کندانسور بزرگ در بیرون دارند. واحدهای از طریق دیوار به دلیل بی صدا بودنشان در مقایسه با سایر انواع تهویه مطبوع شناخته می شوند و برخی از مدل ها با شدت کمتر از 50 دسی بل کار می کنند.

انواع کولر گازی دیواری
هنگام خرید تهویه مطبوع دیواری، این تفاوت های کلیدی را در هنگام انتخاب در نظر داشته باشید:

120 در مقابل 220 ولت
تقریباً تمام کولرهای مدرن، از جمله مدل‌های دیواری، برای خروج از پریزهای برق ۱۲۰ ولتی طراحی شده‌اند. چند مدل بزرگتر به پریز برق 220 ولتی نیاز دارند، به این معنی که اگر پریز 220 ولتی در نزدیکی شما نباشد، باید آن را ارتقا دهید. اگر در مورد هر یک از این موارد مطمئن نیستید، قبل از خرید کولر گازی که نیاز به پریز 220 ولت دارد، با یک برقکار مشورت کنید.

آستین ثابت در مقابل آستین کشویی
همه تهویه مطبوع از طریق دیوار دارای آستین های فلزی هستند که واحدها را در جای خود نگه می دارد. این آستین ها را می توان به طور دائم به دستگاه ثابت کرد یا قابل جابجایی کرد. سرویس تهویه مطبوع با آستین های قابل جابجایی آسان تر است، مشروط بر اینکه یک واحد جدید متناسب با آستین قدیمی خود پیدا کنید.

برخی (و نه همه) تهویه مطبوع با آستین های متحرک برای کار در پنجره ها و همچنین دیوارهای بیرونی طراحی شده اند. قبل از اقدام به نصب یک واحد از طریق دیوار در یک پنجره، حتما دفترچه راهنمای مالک را بررسی کنید.

کولر گازی ترمینال بسته بندی شده
به طور معمول بزرگتر و قدرتمندتر از اکثر واحدهای داخلی دیوار، اکثر سیستم های تهویه مطبوع پایانه بسته بندی شده (PTAC) قابلیت گرمایش و همچنین سرمایش قوی را ارائه می دهند. PTAC ها که اغلب در هتل ها و بیمارستان ها استفاده می شوند، گران تر از واحدهای معمولی از طریق دیوار هستند، اما اگر قصد دارید خانه خود را گرم کنید و همچنین خنک کنید، می توانند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند.

برخی از PTAC ها دارای سیم هستند و می توانند به پریزهای معمولی وصل شوند. سایرین باید به سیستم برق خانه شما متصل شوند.

نحوه انتخاب کولر گازی دیواری
با گزینه های بیشتر از همیشه، انتخاب بهترین کولر گازی دیواری ممکن است دلهره آور به نظر برسد. لازم نیست که باشد. در اینجا موارد اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

هزینه: این مقدار بسیار متفاوت است. کولرهای دیواری کوچک و ساده می توانند تا 400 دلار قیمت داشته باشند. واحدهای بزرگ، قدرتمند و پر ویژگی به راحتی می توانند 1500 دلار یا بیشتر قیمت داشته باشند. بین این دو نقطه افراطی یک نقطه میانی پرجمعیت وجود دارد.
اندازه: این به اندازه فیزیکی واحد (چقدر فضای دیوار طول می کشد) و همچنین ظرفیت خنک کننده آن اشاره دارد و معمولاً بر حسب واحد حرارتی بریتانیا (Btus) در ساعت بیان می شود. فضاهای بزرگتر به یک دستگاه تهویه مطبوع با درجه Btu بالاتر نیاز دارند تا فضا را خنک نگه دارد. برای تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای ظرفیت خنک کننده برای اندازه اتاق معین، نمودار زیر "راهنمای خرید" را بررسی کنید.
بهره وری انرژی: اگر صرفه جویی در مصرف برق برای شما مهم است، به دنبال واحدی با کنترل های سرعت متغیر و حالت های ذخیره انرژی باشید. همچنین مراقب واحدهایی با برچسب انرژی ستاره باشید. این واحدها حداقل 10 درصد کارایی بیشتری نسبت به مدل های مشابه دارند.
کنترل های الف

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

آبسردکن رومیزی

فیلتر یا واشر را در جای صحیح نصب کنید. به جای این که دستگاه خنک کننده آن ها در قسمت بالا قرار گرفته باشد ، در قسمت پایین موجود است . ممکن است فضای داخل اداره یا منزل شما کوچک یا بزرگ باشد که نسبت به آن می توانید سایز مناسب را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک سیستم با ظرفیت بسیار بزرگ می باشید و می خواهید آن را در یک مکان بزرگ قرار دهید ، بهتر است به فضای مورد نظر فکر کنید . بنابر توصیههای بهداشتی پیشنهاد میگردد هر ۶ هفته یکبار، اقدام به تمیز کردن آبسردکن نمایید. برای رفع بو و مزهی نامطبوع، بایستی در صورتی که مدت زمان زیادی از آبسردکن استفاده نمیکنید، مخزن آب را تخلیه کنید و در صورت استفاده مداوم از آبسردکن به صورت دورهای، نسبت به تمیز کردن آبسردکن خود اقدام کنید. توجه داشته باشید در صورتی که پیش از خروج کامل آب یا قبل از آنکه منبع آب را نصب کنید، اقدام به روشن کردن آبسردکن کنید، قطعات آن میسوزد. در این صورت بهتر است از آب سرد کن های متصل به لوله کشی استفاده نکنید. البته دقت داشته باشید که یخچال آب سرد کن را با یخچالهای معمول مقایسه نکنید.

برای رفع این مشکل، باید ترموستات را طوری تنظیم کنید که آب درون آبسردکن یخ نزند. 8. به صورت دورهای و مطابق با دستورالعملهای تمیز کردن آبسردکن، آن را تمیز و در صورت استفاده از آب دارای املاح، آن را رسوبزدایی کنید. به لطف استفاده بهینه از این سیستم ها ، هر ساله فاکتورها و قابلیت های مدرن و جدیدی به دستگاه اضافه می شود که امکانات استفاده از آنها را گسترش می دهد. برای خرید آبسردکن رومیزی یا ایستاده لازم است که به فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها فضای مورد استفاده، برند دستگاه، قیمت دستگاه، قابلیت ها و ویژگی های دستگاه و … فضای آزاد هم مکان مناسبی برای قرار دادن آبسردکن نیست. معمولا دستگاه های آب سردکن به گونهای طراحی میشوند که بتوان انواع بطری آب 10 و 20 لیتری را روی آنها قرار داد. 6. اگر برای مدت طولانی، نیازی به استفاده از آبسردکن ندارید، دستگاه را از برق جدا کنید.

6. محلول را درون آبسردکن بریزید و پس از گذشت ۲ تا ۵ دقیقه، از طریق یکی از شیرهای آبسردکن تخلیه کنید. کیفیت یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت هر محصول است. وب سایت اختصاصی صنعت شرق با ارائه انواع آبسردکن در مدل ها و برندهای مختلف با توضیحات و مشخصات کامل دستگاه شما را در ارائه بهترین محصول با مناسب ترین قیمت یاری می رساند. آبسردکن مدل GWD-501 با توان 635 وات امکان سرد کردن آب را برای شما فراهم می آورد. همچنین در طول روز، شما می توانید از سیستم گرمایشی این دستگاه، استفاده کرده و برای نوشیدن یک لیوان چای یا قهوه، منتظر جوش آمدن آب کتری نمانید! 11. شیرهای خروجی و جالیوانی، دو جز مهم نوشیدن یک لیوان آب گوارا هستند که پاکیزه نگه داشتن آنها در سلامت افراد استفاده کننده از آب نقش بسیار مهمی دارد. در نتیجه نوشیدن آب تصفیه شده طعم بهتری خواهد داشت. زیرا طعم غیرطبیعی، گویای این موضوع است که شما باید مجدد آبسردکن را تمیز کنید. بعضی از افراد به آب سرد کن به دلیل کمبود آب تصفیه شده نیاز دارند اما بعضی دیگر فقط به خاطر طعم آب داخل آب سرد کن ها ، از این دستگاه استفاده می کنند

اگر قست خرید یک دستگاه آب سرد کن ساده و اما کار آماد با عملکرد بی نظیر را دارید فروشگاه اینترنتی کاندیش کالا آبسردکن نیکای مدل NWD-1209 را به شما پیشنهاد می کند. استفاده از آبسردکن ایستاده در منازل توجیه ندارد هرچند که افراد می توانند سلیقه ای از آنها استفاده کنند. 5. روش استفاده از آبسردکن را به کودکان بیاموزید و نکات ایمنی را به آنها گوشزد کنید. اگر آبسردکن شما مجهز به سیم ارت و آنتی شوک باشد، خیالتان تا حد زیادی راحت است. اگر دستگاه آبسردکن مجهز به هیتر گرمایی باشد، میتواند آب جوش را نیز بین 95 تا 85 درجه تامین کند. و دیگر نیازی به منبع آب از بالا و پایین ندارند. این مدل آبسردکن هم در دو نوع رومیزی و ایستاده ساخته شده اند و برای مکان هایی مناسب هستند که دارای شیر آب می باشند. این آبسردکن ها نیز می توانند در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. آبسردکن در دو نوع رومیزی و ایستاده تولید می شود که نوع ایستاده در مکان های پر ازدحام و نوع آبسرد کن رومیزی ارزان آن در دفاتر و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره نحوه نصب، مزایا و نگهداری از کولر گازی پرتابل

در فصول گرم سال، تحمل گرما برای بسیاری از افراد بسیار سخت و طاقت فرسا است. اما با استفاده از کولر، دیگر نیاز به این نیست که گرما را تحمل کنید. تنها کافی است تا کمی به خود زحمت دهید و کلید کولر را برای روشن شدن بفشارید.

پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تحمل گرمای تابستان برایتان دشوار است، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله شما را با یک محصول فوق العاده یعنی کولر گازی پرتابل آشنا خواهیم کرد. توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کولر گازی پرتابل چیست؟

کولر گازی پرتابل در واقع نمونه ای از همان کولر های معمولی است اما مضاف بر ویژگی های دیگر کولر ها، مزایا و ویژگی های دیگری هم دارد.  اولین مورد از ویژگی هایی که در راستای نام این کولر گازی قابل ذکر است، پرتابل یا قابل حمل بودن آن است.

عموماً کولر های گازی پرتابل مخصوص افرادی است که مستاجر هستند یا طی فواصلی، دفتر کار خود را تغییر می دهند. با استفاده از کولر گازی پرتابل، به راحتی می توانید کولر را جا به جا کنید. این کولر ها وزن زیادی ندارند و بسیار آسان نصب می شوند.

کولر گازی پرتابل به نسبت کولر های گازی یا آبی معمولی، کوچک تر هستند. البته توان های مختلفی دارند که متناسب با فضای اتاق یا ساختمان شما انتخاب می شود. توصیه می شود برای اتاق های کوچک تر از کولر گازی پرتابل کوچک استفاده شود تا انرژی بیش از حد هدر نرود.

کولر گازی پرتابل، نمونه ی یک کولر گازی مدرن است. چرا که فضای زیادی را اشغال نمی کند و در گوشه ای از اتاق جای می گیرد و از سوی دیگر، همانند اسپیلت ها نیاز به هر دو فضای داخلی و خارجی برای قرار گرفتن یونیت ندارند.  

طریقه نصب کولر گازی پرتابل

حتما می دانید که برای نصب تمامی وسایل برقی بهتر است تا نمایندگی آن محصول یا فردی متخصص نسبت به نصب اقدام نماید. این موضوع برای نصب کولر گازی پرتابل نیز صدق می کند. برای نصب کولر گازی پرتابل می توانید از متخصصان کار بلد تیم ویم کالا کمک بگیرید.

نحوه نصب کولر گازی پرتابل، از آن چه که فکرش را بکنید آسان تر است. تنها کافی است تا پس از خارج کردن کولر از جعبه آن، یک سر شلنگ تهویه آن را به دستگاه متصل کنید و سر دیگر را به خارج از اتاق (از راه پنجره) به بیرون هدایت کنید. پس از انجام این کار ها، کولر گازی پرتابل آماده این است که به برق متصل شود.

انواع کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل بر 2 نوع است. کولر گازی پرتابل تک لوله و کولر گازی پرتابل دو لوله

در مدل اول تنها یک لوله، هوای گرم داخل اتاق را به بیرون منتقل می کند. اما در نوع دوم، یعنی کولر گازی پرتابل دو لوله، یک لوله همانند نوع اول هوای گرم را از اتاق خارج می کند و لوله ی دیگر، هوای تمیز را از خارج اتاق به داخل منتقل می کند.

10 مزیت کولر گازی پرتابل

  1. قابل حمل بودن و سهولت در جا به جایی به واسطه طراحی چرخ در زیر آن
  2. نصب آسان
  3. قیمت متعادل و معقول
  4. به دلیل سهولت در حمل و نقل، برای مستاجران گزینه بسیار مناسبی است.
  5. برای شهر های شمالی و جنوبی که رطوبت بالایی داشته و شرجی هستند مناسب است؛ چرا که کولر گازی پرتابل رطوبت محیط اتاق را جذب می کند.
  6. کم سر و صدا
  7. مصرف برق پایین
  8. فضای کمی را اشغال می کند
  9. به راحتی می توانید فیلتر آن را تعویض یا شستشو کرده و دوباره در سر جایش قرار دهید.
  10.  هوشمند بوده و در بعضی از مدل ها با کنترل از راه دور، کنترل می شوند و در برخی مدل های نیز با تنظیم زمان، به طور خودکار در زمان تعیین شده روشن یا خاموش می شوند.

قیمت کولر گازی پرتابل

قیمت کولر گازی پرتابل کم مصرف، نسبت به انواع دیگر کولر ها، بسیار پایین تر است. نکته مهم این است که، در کنار هزینه پایینی که این کولر ها دارند، بسیار هم کم مصرف هستند و برق زیادی مصرف نمی کنند و از طرفی بازدهی بسیار بالایی دارند. البته قیمت کولر گازی پرتابل، به تناسب توان مصرفی آن متغیر است.

5 نکته مهم در نگهداری کولر گازی پرتابل

  1. هیچ گاه کولر گازی پرتابل را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. هنگامی که خورشید به طور مستقیم بر کولر گازی پرتابل بتابد، گرما روی کولر اثر گذاشته و کولر سعی می کند تا با توان حداکثری، به خنک کردن اتاق بپردازد. با این کار، هم مصرف برق بالا می رود و هم طول عمر دستگاه کاهش پیدا می کند.
  2. خروجی دستگاه را به طور مستقیم و بدون هر گونه پیچ خوردگی نصب کنید.
  3. از فیلتر کولر گازی پرتابل غافل نشوید و هر دو ماه یک بار نسبت به تعویض و یا شستشوی فیلتر کولر گازی پرتابل اقدام نمایید. آلوده بودن فیلتر کولر گازی پرتابل، فشار زیادی به کولر می آورد.
  4. سیستم کار کولر گازی پرتابل همانند سیستم تبرید است. فن داخلی دستگاه، رطوبت محیط را می گیرد و آن را متراکم می کنند. این رطوبت، قطره قطره جمع می شود که بایستی در خروجی مناسب قرار گیرد و یا به صورت دستی طی فواصل منظم تخلیه شود.
  5. کولر گازی پرتابل به جریان برق 15 تا 20 آمپر نیاز دارد.

کلام آخر

با مطالعه تمامی این موارد، می توان گفت که خرید کولر گازی پرتابل برای افرادی که مستاجرند مناسب ترین گزینه است. چون کولر گازی پرتابل تنها محدود به یک مکان نبوده و اگر یک محیط سه شرط، وجود پنجره، فضای لازم برای قرار گرفتن کولر گازی و یک پریز برق با جریان 15 الی 20 آمپر را داشته باشد، برای نصب کولر گازی مناسب است.

در صورتی که برای خرید یا نصب کولر گازی پرتابل نیاز به یک گروه متخصص و حرفه ای دارید، تیم ویم کالا بهترین گزینه برای شماست. تنها کافیست تا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

شنیدن موزیک با صدای بلند برای شما هم لذت بخش است؟

اسپیکر های بلوتوثی دستگاهی برای تحقق این لذت هستند. چندین سال است که استفاده از این اسپیکر ها بسیار فراگیر شده است. استفاده از اسپیکر ها هم محدود به مکان خاصی نمی شوند. چه برای مصارف خانگی چه مهمانی ها و ... اسپیکر بلوتوثی گزینه مناسبی است.

همانطور که از نام آن پیداست، شما می توانید از طریق بلوتوث تلفن همراه خود به اسپیکر متصل شده و موزیک مدنظر را با کیفیت بالا تر از دستگاه بشنوید.

اسپیکر بلوتوثی در سایز های کوچک تر و قابل حمل موجود می باشد که شارژی بوده و برای مسافرت مناسب است. اسپیکر هایی در ابعاد بزرگ نیز موجود هستند که برای استفاده در خانه یا مغازه ها و سالن های پذیرایی مناسب هستند.

اگر شما هم به دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید اسپیکر بلوتوثی هستید، بهترین پیشنهاد فروشگاه ویم کالا است. ضمانت کیفیت در کنار قیمت مناسب است که شما را به خرید از ویم کالا دعوت می کند.

همچنین می توانید اسپیکر استوک را با کیفیت بالا از ویم کالا خریداری نمایید.

فروشگاه ویم کالا با کیفیت ترین برند های اسپیکر را به فروش می رساند. پس با خیالی راحت و آسوده، به ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید.

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

مخلوط کن سیلور کرست - مخلوط کن ویژن جدید با 8 سرعت و 4 برنامه از پیش تنظیم شده ارائه می شود، سرعت های مختلف به شما امکان می دهد مواد غذایی با سختی های مختلف را پردازش کنید. شما می توانید شخصاً اسموتی خوشمزه، غذای کودک خانگی خود، سوپ داغ، حتی آجیل را به کره تبدیل کنید.
قدرتمند و کارایی بالا - سرعت تا 32000 دور در دقیقه، 2800 وات و 6 تیغه در فولاد ضد زنگ. راندمان برش بالا، غذا را می توان به طور کامل در چند ثانیه له کرد و میزان پارگی دیواره سلولی آن تا 90 درصد یا بیشتر است، که می تواند استخراج مواد مغذی و ویتامین ها را از غذاها به حداکثر برساند، بهترین مخلوط کن برای پخت و پز برای سالمندان و کودکان است.
حرفه ای ترین اسموتی ساز - ساخته شده از مواد با کیفیت بالا که می توانند برای کارهای چالش برانگیزتر مورد استفاده قرار گیرند. موتور قوی 2.25، کوزه منحصر به فرد بدون BPA، تیغه های فولادی ضد زنگ 3 لایه و کنترل های الکترونیکی مکمل یکدیگر هستند. که می تواند هر چیزی را که به سمت آن پرتاب کنید به راحتی خرد کند
آسان برای استفاده و تمیز کردن - کنترل پنل شفاف انتخاب حالت مورد نیاز را برای شما آسان می کند. شیشه ها و تیغه های تریتان برای تمیز کردن آسان قابل جدا شدن هستند، با یک قطره صابون ظرفشویی و آب گرم، مخلوط کن می تواند خود را در 1 دقیقه تمیز کند.

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید خانه خود را به روشی کارآمد و مقرون به صرفه خنک کنید؟ کولرهای گازی از طریق دیوار می توانند انتخاب خوبی برای خنک نگه داشتن شما و منزلتان باشند.
ویلیس کریر، یک مهندس آمریکایی، اولین تهویه مطبوع مدرن را در سال 1902 اختراع کرد. از آن زمان، اصلاحات طراحی منجر به نوآوری های شگفت انگیز تهویه مطبوع از جمله تهویه مطبوع دیواری شده است. تهویه مطبوع دیواری که به اندازه واحدهای نصب شده روی پنجره محبوب نیست، با چالش های منحصر به فرد و مزایای قابل توجهی همراه است.

کولر گازی از طریق دیوار چیست؟
کولر گازی دیواری چگونه کار می کند؟
انواع کولر گازی دیواری
120 در مقابل 220 ولت
آستین ثابت در مقابل آستین کشویی
کولر گازی ترمینال بسته بندی شده
نحوه انتخاب کولر گازی دیواری
نصب و نگهداری کولر گازی دیواری
کولر گازی از طریق دیوار چیست؟
دستگاه های تهویه مطبوع از طریق دیوار، دستگاه های خنک کننده مستقلی هستند که به طور دائم در دیوار بیرونی ساختمان نصب می شوند. این واحدها که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از سطح دیوار داخلی به بیرون باز شوند، با ایجاد یک مهر و موم هوا در هنگام نصب مناسب، کارایی را به حداکثر می‌رسانند. و پس از نصب، هرگز نیازی به برداشتن آنها نیست، مگر برای سرویس یا تعویض.

کولر گازی دیواری چگونه کار می کند؟
مانند همه تهویه مطبوع مدرن، واحدهای از طریق دیوار با دمیدن هوا بر روی کویل های حاوی گاز خنک کننده کار می کنند، در حالی که هوای گرم را به بیرون خارج می کنند. واحدهای از طریق دیوار معمولاً مستطیل شکل هستند و در یک سوراخ با قاب دقیق در یک دیوار بیرونی، در یک آستین محافظ مخصوص ساخته شده قرار می گیرند. تناسب آستین و سوراخ اطراف دستگاه یک مهر و موم هوا را فراهم می کند و راندمان خنک کننده را به حداکثر می رساند.

بیایید مزایای AC دیواری را با سایر انواع واحدهای خنک کننده مقایسه کنیم. AC های پنجره اغلب باید در پایان فصل خنک کننده برداشته شوند و به یک مهر و موم کاملاً هوابند دست نمی یابند. آنها همچنین منظره را از طریق پنجره پنهان می کنند. کولرهای گازی پرتابل نیز همین مشکلات را دارند و فضای کف خانه شما را کاهش می دهند.

کولرهای گازی مینی اسپلیت بدون داکت قوی هستند، اما اغلب صدای بسیار بیشتری نسبت به دستگاه های از طریق دیوار دارند. مینی اسپلیت ها همچنین نیاز به نصب واحدهای کندانسور بزرگ در بیرون دارند. واحدهای از طریق دیوار به دلیل بی صدا بودنشان در مقایسه با سایر انواع تهویه مطبوع شناخته می شوند و برخی از مدل ها با شدت کمتر از 50 دسی بل کار می کنند.

انواع کولر گازی دیواری
هنگام خرید تهویه مطبوع دیواری، این تفاوت های کلیدی را در هنگام انتخاب در نظر داشته باشید:

120 در مقابل 220 ولت
تقریباً تمام کولرهای مدرن، از جمله مدل‌های دیواری، برای خروج از پریزهای برق ۱۲۰ ولتی طراحی شده‌اند. چند مدل بزرگتر به پریز برق 220 ولتی نیاز دارند، به این معنی که اگر پریز 220 ولتی در نزدیکی شما نباشد، باید آن را ارتقا دهید. اگر در مورد هر یک از این موارد مطمئن نیستید، قبل از خرید کولر گازی که نیاز به پریز 220 ولت دارد، با یک برقکار مشورت کنید.

آستین ثابت در مقابل آستین کشویی
همه تهویه مطبوع از طریق دیوار دارای آستین های فلزی هستند که واحدها را در جای خود نگه می دارد. این آستین ها را می توان به طور دائم به دستگاه ثابت کرد یا قابل جابجایی کرد. سرویس تهویه مطبوع با آستین های قابل جابجایی آسان تر است، مشروط بر اینکه یک واحد جدید متناسب با آستین قدیمی خود پیدا کنید.

برخی (و نه همه) تهویه مطبوع با آستین های متحرک برای کار در پنجره ها و همچنین دیوارهای بیرونی طراحی شده اند. قبل از اقدام به نصب یک واحد از طریق دیوار در یک پنجره، حتما دفترچه راهنمای مالک را بررسی کنید.

کولر گازی ترمینال بسته بندی شده
به طور معمول بزرگتر و قدرتمندتر از اکثر واحدهای داخلی دیوار، اکثر سیستم های تهویه مطبوع پایانه بسته بندی شده (PTAC) قابلیت گرمایش و همچنین سرمایش قوی را ارائه می دهند. PTAC ها که اغلب در هتل ها و بیمارستان ها استفاده می شوند، گران تر از واحدهای معمولی از طریق دیوار هستند، اما اگر قصد دارید خانه خود را گرم کنید و همچنین خنک کنید، می توانند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند.

برخی از PTAC ها دارای سیم هستند و می توانند به پریزهای معمولی وصل شوند. سایرین باید به سیستم برق خانه شما متصل شوند.

نحوه انتخاب کولر گازی دیواری
با گزینه های بیشتر از همیشه، انتخاب بهترین کولر گازی دیواری ممکن است دلهره آور به نظر برسد. لازم نیست که باشد. در اینجا موارد اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

هزینه: این مقدار بسیار متفاوت است. کولرهای دیواری کوچک و ساده می توانند تا 400 دلار قیمت داشته باشند. واحدهای بزرگ، قدرتمند و پر ویژگی به راحتی می توانند 1500 دلار یا بیشتر قیمت داشته باشند. بین این دو نقطه افراطی یک نقطه میانی پرجمعیت وجود دارد.
اندازه: این به اندازه فیزیکی واحد (چقدر فضای دیوار طول می کشد) و همچنین ظرفیت خنک کننده آن اشاره دارد و معمولاً بر حسب واحد حرارتی بریتانیا (Btus) در ساعت بیان می شود. فضاهای بزرگتر به یک دستگاه تهویه مطبوع با درجه Btu بالاتر نیاز دارند تا فضا را خنک نگه دارد. برای تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای ظرفیت خنک کننده برای اندازه اتاق معین، نمودار زیر "راهنمای خرید" را بررسی کنید.
بهره وری انرژی: اگر صرفه جویی در مصرف برق برای شما مهم است، به دنبال واحدی با کنترل های سرعت متغیر و حالت های ذخیره انرژی باشید. همچنین مراقب واحدهایی با برچسب انرژی ستاره باشید. این واحدها حداقل 10 درصد کارایی بیشتری نسبت به مدل های مشابه دارند.
کنترل های الف

  • vim vim
  • ۰
  • ۰

بهره مندی اسپلیت قابل حمل از ریموت کنترل، امکان اعمال تنظیمات مورد نظر کاربر را از راه دور میسر می کند. قیمت کولر گازی گری با توجه به کارایی بسیار مطلوب و کاربر پسندی که دارد، کاملاً مقرون به صرفه می باشد؛ تا جایی که کولر گازی های متعلق به برند گری با آوازه ی کیفیت بالا و قیمت ارزان شهرت پیدا کرده اند. تنها با تنظیم سرعت موتور، سرعت کمپرسور، نرخ جریان مبرد، ظرفیت کولر گازی و دمای اتاق به دقت کنترل می شود، این در حالیست که عملکرد موتور کولر گازی های معمولی صفر و صد هستند و سرعت موتور را نمی توان تنظیم کرد، یعنی کمپرسور کولر گازی های معمولی یا متوقف است یا با تمام توان کار می کند که باعث طول عمر کمتر دستگاه و مصرف انرژی الکتریکی بیشتر در زمان هربار استارت کولر می شود. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که آن را خارج از ساختمان نصب می کنند. مورد دوم در تعیین ظرفیت حرارتی ابعاد فیزیکی ساختمان است . پرتابل (Portable) به معنای قابل حمل بودن است که اصلالتا چینی بوده و بر خلاف سایر کولر های این برند از ابعاد و اندازه و وزن بسیار کمی بهره می برد.

مدلهای کولر گازی پرتابل همچنین دارای عملکرد فوق العاده کم صدا , مجهز به کنترل از راه دور , نمایشگر ال سی دی , فیلتر قابل شستشو , قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد میباشد. برای اینکه هزینه های پرداختی کم شود دو راه توصیه شده است. که عمده شهرت خود را از تولیدات با کیفیت با طراحی بی نقص گرفته است. با این وجود، کولرهای گازی پرتابل dual hose، به نسبت مدل تک لوله، انرژی کمتری را مصرف می کنند. علاوه بر این، در فضاهایی که امکان استفاده از اسپلیت های دیواری وجود ندارد، کولرهای گازی قابل حمل از بهترین گزینه ها محسوب می شوند. کولرگازی پرتابل از یک یونیت قابل حمل تشکیل شده است که تمامی قطعات یک سیکل برودتی را درخود جای داده و از ظرفیت ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می شود . ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است و شامل پرداخت آبونمان نمی باشد. جدول فوق با توجه به شرایط نرمال است و نمی توان بطور قطع به آن استناد کرد بطور مثال اگر طول لوله کشی از حد مجاز بیشتر باشد ناچارا باید از دستگاه بزرگتر استفاه کرد.

  • vim vim