vimkala22

  • ۰
  • ۰

شیشه سکوریت

شما میتوانید با ثبت سفارش در شرکت ما فرایند تولید تا اجرا را به ما بسپارید. همچنین می توانید به صورت سفارشی آلاچیق خود را سفارش داد و به صورت پیش ساخت برای شما ارسال شود. همین ویژگی نیز یکی از مهم ترین عواملی است که بر قیمت شیشه سکوریت تاثیرگذار می باشد. حتماً گاهی در فروشگاهها دیدهاید که درب ورودی یا یکی از پنل های شیشهای ناگهان شکسته و به قطعات ریز تبدیل میشود. شیشه های سکوریت در حالت عادی قابل برش نیستند و این نوع شیشه قبل از رفتن به کوره توسط دستگاه های cnc برش داده می شود و شما به هیچ عنوان نمی توانید بعد از کوره شیشه سکوریت را برش دهید و این کار باعث می شود شیشه شما شکسته شود . لازم به ذکر است که پس از فرآیند سکوریت امان برش مجدد شیشه وجود ندارد. کوره المنتال کوره ای است که گرما را توسط المنت انتقال می دهد که این المنت ها توسط برق تغذیه می شوند و هزینه برق این نوع کوره بسیار بالا است اما نوع دیگر کوره ها کوره کانوکشن می باشد که این نوع کوره گرما را توسط هوا منتقل می کند لازم به ذکر است که کوره کانوکشن گرانتر از کوره المنتال است اما کوره کانوکشن شیشه با کیفیت تری را تولید می کند و این هزینه از نظر متخصصان بهینه است.

از نظر متخصصان و محققان شیشه سکوریت از نظر مهندسی مکانیک پنج برابر مقاوم تر از شیشه معمولی است که این نظر شیشه سکوریت را خاص تر می کند . در ساخت این وان حساسیت شیشه و حداکثر فشاری که ممکن است بر شیشه وارد شود در نظر گرفته می شود . پله ها جزو مکان های خطرناک در هر ساختمان محسوب می شوند و استفاده از شیشه های سکوریت که مقاومت بالایی در مقابل ضربه و شکستگی دارند، در پله ها بسیار رایج است همچنین امروزه از شیشه سکوریت در ساخت پله های شیشه ای نیز استفاده می شود. قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن ، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است.هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت شیشه سکوریت نهایی آن نیز بیشتر می شود. شیشه های تمیز شده توسط کوره های افقی کاملا با تکنولوژی روز جهان با انرژی برق تولید و آماده عرضه به بازار و ورود به انبار محصول میباشد . بنابراین امکان ورود سارقین و مجرمان را غیرممکن می سازد. همچنین به عنوان عایق صوتی مانع از ورود صدا به فضای داخلی می شود.

شیشه سکوریت نوعی از شیشه می باشد که برای مقاومت ، مقاومت در برابر گرما و شکستن ایمنی پروسه گرمایی را طی می کند . نیز صادق است تا آنها را از گرما و پرواز اشیاء در محل کار محافظت کند. هر وسیله ای یا هر جسمی چند مزایا و چند معایب دارد با این حساب که مزایا بسیار زیادی دارد اما معایب چشم گیری هم خواهد داشت که می تواند شما را در خرید این نوع شیشه منصرف کند. این شیشه کاربرد بسیاری دارد که در ادامه از کابرد و مزایا و نحوه تولید آن شما را مطلع می کنیم. عدم برش و خراشکاری با الماس، شیشه های سکوریت را از دیگر شیشه های معمولی یا خام متمایز خواهد کرد. چرا که ایجاد هر برش یا ضربه به لبههای شیشه سکوریت باعث شکستن آن خواهد شد. 1. عدم برش و سوراخکاری بعد از تولید : این را در نظر داشته باشیید که قبل از سفارش شیشه خود دقیقا از جای دستگیره ها و قفل ها مطمعن باشید زیرا در صورت تولید امکان حذف یا ایجاد سوراخ بر روی شیشه نمیباشد. این آلاچیق با توجه به ابعاد مورد نظر تولید می شود و به صورت پیش ساخت تحویل مشتری می شود.

برای خرید شیشه سکوریت شما باید جوانب مختلفی را در نظر بگیرید. وجود ترک ها و حباب ها ممکن است باعث شکستن شیشه حین سکوریت شدن بشوند که در این صورت شیشه نمی تواند به مرحله سکوریت شدن برود . البته در شیشه جلویی ماشین از شیشه سکوریت لمینت استفاده میشود تا در صورت شکستن در جای خود بماند و تکههای شیشه روی سرنشین ها نریزد. استفاده از شیشه های سکوریت در قسمت های مرطوب به ویژه ساختمان از قبیل کابین دوش، حمام، کابین وان، سونا و … امروزه در ساختمان سازی ها به طور شگفت انگیزی از شیشه سکوریت استفاده می شود که پر کاربرد ترین آن ها شامل درب های ورودی ساختمان ها, نما های ساختمان , درب های حمام و سونا می باشد. بیشترین مصرف برای شیشههای ساختمانی در جهان استفاده از شیشه نشکن است. شیشه سکوریت در مکان هایی که استحکام، ایمنی و مقاومت شیشه اهمیت زیادی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. تمام شیشه های تولیدی درسان درجه یک بوده و با آرم استاندارد در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.

  • ۰۱/۰۴/۲۷
  • vim vim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی