vimkala22

  • ۰
  • ۰

آبسردکن رومیزی

 پیشنهاد می شود برای خانه و ادارات کوچک از آبسردکن های منبع دار استفاده شود و سعی کنید برای مکان های عمومی از آبسردکن های متصل به آب شهری استفاده کنید تا بهترین بهره وری را از این محصولات ببینید. آبسردکن سه منظوره کووی از سیستم تصفیه آب شش مرحله ای برای تصفیه آب بهره می گیرد. آبسردکن ها به صورت دو و سه منظوره طراحی و تولید شده اند. باتوجه به تحقیقات صورت گرفته، بیش از 70 درصد از بدن انسان را آب تشکیل داده است، و این به معنی نیاز مبرم انسان به مصرف آب است. برای نوشیدن آب خنک در خانه اغلب یا شیر آب را باز می گذاریم تا به خنکی مطلوبی که دوست داریم برسد یا درب یخچال را باز می کنیم که در هر دو صورت در حال اتلاف انرژی هستیم. این آبسردکن دارای دو شیر خروجی آب است. این آبسردکن ها در دو مدل یخچال دار و کابینت دار تولید شده اند که ظرفیت یخچال آن تقریبا 18 الی 20 لیتر می باشد.

 استفاده از مواد ای بی اس (ABS) در ساخت بدنه، کندانسور های قدرتمند و کمپرسورها از عواملی است که کیفیت را افزایش می دهد. با خرید آّبسردکن علاوه بر این که به شکل سازماندهی شده ای به آب خوردن زیاد عادت می کنید، بازدهی و عمر یخچال خود را هم افزایش می دهید. اگر مجبور شدید، آبسردکن را جهت جابهجایی، مایل کنید، بیش از ۳۰ درجه، آن را وارونه نکنید. همچنین هنگامی که میخواهید محفظه را جدا کنید، حتما دستگاه را از برق بکشید. آبسردکنهای امروزی فقط یک دستگاه بزرگ و نافرم برای گوشه محل کار نیستند بلکه تنوع زیادی از لحاظ اندازه، شکل و کارایی دارند که آن ها را برای هر فضایی حتی خانه مناسب می کند. داشتن یک قفل کودک بر روی دکمه آب گرم از بروز حوادث، نه تنها برای کودکان بلکه در مواردی که شخصی به طور تصادفی به دکمه ضربه می زند، جلوگیری میکند.

<p> این نوع محصول به لوله آب متصل شده و آبی که وارد میشود را به طور کامل تصفیه میکند. باید اجازه دهید که بطری آب به طور کامل خشک شود و بعد آن را روی آب سرد کن قرار دهید. به جای این که مجبور باشید بطری های زیادی از آب را در داخل خانه نگهداری کنید ، می توانید از تصفیه کننده آن استفاده کنید. درست است که با یخچال های ساید همیشه آب خنک و تصفیه شده در دسترس شماست اما آن ها علاوه بر این که فضای زیادی اشغال می کنند، قیمت بسیار بالایی هم دارند. بدنه در این محصول نقش بسزایی در عملکرد درست آن دارد چرا که گاهی ممکن است بر اثر نفوذ آب به داخل سیستم، دستگاه به تعمیر و سرویس نیاز پیدا کند. با شروع فصل گرما میزان مصرف آب نیز بالا میرود و بدن به آب خنک و سرد نیاز دارد تا انرژی و توان خود را بدست آورد اما شاید بگوید که می توانیم از یخ برای خنک کردن آب استفاده کنم اما آیا این فکر، درست است؟ استفاده از نوشیدنی یا مواد غذایی قندی باعث میشود تا انسان نیاز روزانه انسان جبران نشوند و همیشه احساس عطش داشته باشد. بسیاری از افراد که در خانه یا محیط کار اب سرد کن دارند، به تدریج متوجه می شوند که روزانه آب بیشتری می نوشند چون یک منبع آب خالص و گوارا در دسترس است. تمامی اجزای گفته شده، یک آبسردکن را تشکیل میدهد. بدنه و مخزن آبسردکن از دیگر اجزای تشکیل دهنده این دستگاه هستند که اغلب جنس مخزنها از جنس استیل باکیفیت و بسیار مرغوب است تا علاوه بر دوام بالا از ایجاد رسوب جلوگیری کند. میزان امکانات و قابلیت ها از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه های آب سرد کن می باشد. یکی دیگر از نکات مهم برای نگهداری دستگاه، این است که دستگاه آب سرد کن را زیر باد مستقیم کولر یا نور خورشید قرار ندهید. اغلب کسانی که از ما دستگاه آبسردکن خریداری می کنند، ادعا دارند که بیشتر از قبل تمایل به نوشیدن آب دارند. این آبسرد کن، از نوع ایستاده مخزن دار است که می توانید آن را با قیمتی مناسب و اقتصادی در این قسمت خریداری کنید. اگر قصد دارید دستگاه اصل کره را خریداری کنید؛ تنها راه آن خرید از یک نمایندگی است که کالا را با گارانتی اصالت به مشتری ارائه میکند. مبرد در کندانسور به مایع تبدیل شده و در کویلها جریان پیدا میکند. اگر آبسردکن شما در جریان حمل و نقل بیش از ۳۰ درجه خم شده است، ۱۲ ساعت بایستی در حالت ایستاده باشد و به برق متصل نشود.

  • ۰۱/۰۴/۲۲
  • vim vim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی