vimkala22

  • ۰
  • ۰

کولر گازی کوچک

کولر گازی های ایوولی دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشند. عملکرد کولر گازی ایوولی از همه امکانات مورد نیاز بهره برده و قیمت مقرون به صرفهای داردند؛ اما همانطور که اشاره شد بهترین قیمت و گارانتی و خدمات پس از فروش عالی دارند که رضایت شما را به دست میآورند. تیتانیوم های ایوولی گاز R22 دارند و دارای عملکرد سرمایش و گرمایش، رادیاتور مسی طلایی و موتور کوچک تری نسبت به مدل های گلدن و اما قیمت ارزان تری دارند. قیمت کولر گازی کوچک گلدن به مراتب ارزان تر از کولر گازی های اینورتر است زیرا از تکنولوژی کمتری استفاده شده و نسبت به اسپلیت های اینورتر قیمت مناسب تری دارند. کولر گازی گلدن ایوولی طرفدران بسیاری دارند زیرا مصرف برق بسیار پایینی دارد که نگران کیف پول تان نیستید و میتوانید با خیال راحت در طول شبانه روز از آن استفاده کنید. کولر گازی پرتابل در مدل های متنوع و در ظرفیت های هوادهی 12000 و 14000 btu/h تولید و به مصرف کنندگان عرضه می شود.

کولرگازی اسپلیت کاستی بصورت سرد ویا دوفصلی سرد و گرم در انواع اینورتر دار و یا بدون اینورتر تولید می شود . اسپلیت های ایوولی در سریع ترین وقت ممکن مساحت شما را خنک یا گرم میکنند و صدای بسیار پایینی دارند که کاربر را اذیت نمیکنند. یکی از مهم ترین قطعات کولر گازی فن بلوور داخلی است که باعث میشود هوای گرم به داخل پنل کشیده شده و با تماس با کویل های اواپراتور سرد به هوای سرد تبدیل شده و به محیط بازگشت داده شود. فوق کم مصرف ترین مدل های این شرکت، اینورتر دار ها هستند که دارای یک برد اینورتر، عملکرد سرد و گرم، گاز R410a و رادیاتور مسی میباشند. این کولر گازی ایستاده با برق سه فاز کار میکند و برچسب انرژی B را برخود دارد که از مصرف متوسط حکایت دارد. این شرکت همانند شرکت های دیگری همچون جنرال مکس، جنرال گلد، زانتی، میدیا استار، فارموکس و سایز برند ها، قطعات خود را از کمپانی های دیگر تامین و در چین مونتاژ میکند. پانل های داخل موتور کولر گازی جنرال مکس portable-ac در ابعاد 750 × 285 × 200 میلی متر طراحی شده اند، وزن آن 7 کیلوگرم است.

در کولر گازی پرتابل ، دو موتور وجود دارد که یک موتور جریان هوای خنک را از بالا به بیرون منتقل می کند و موتور دیگر هوای گرم حاصل از عملکرد کمپرسور را از پشت دستگاه خارج می کند. انتخاب درست دستگاه هنگام خرید تنها مرحله اول است، سرویس کولر گازی و تعمیر به موقع آن هم نقش مهمی در افزایش عمر و کارکرد بهتر دستگاه دارد. این امر در افزایش سطح کیفی هوای تنفسی و محیطی عاری از هرگونه آلودگی بسیار تاثیرگذار و موثر می باشد. برخورداری کولر گازی قابل حمل از فیلترهای تصفیه هوای باکیفیت، مانع از ورود هرگونه آلودگی و ذرات معلق موجود در هوا به محیط داخلی می شود. این قسمت را حتما توجه کنید تا متوجه شوید از کجا باید کولر گازی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. کولر گازی با هر یک از دلایل بالا امکان یخ زدن در قسمت های مختلف را خواهد داشت که باید بررسی و عیب اصلی را پیدا کرد البته شما برای رفع کردن هر یک از این اشکلات نیاز به ابزار و تخصص کافی دارید که توصیه میشود اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید به تنهایی این کار را انجام ندهید. 4. خرابی دستگاه یکی از علت های یخ زدن کولر گازی است.

داشتن فیلتر قابل شست و شو که می توانید آن را از کولر جدا کنید و سپس بشویید و دوباره درون دستگاه قرار دهید. فیلتر با عمر طولانی 2,500-hour long-life filter: به طرز چشمگیری مدت نیاز فیلتر به تعویض را کاهش می دهد. ۱۰-مدلهای جدید کولر گازی پرتابل دارای عملکرد کم صدا، مجهز به کنترل از راه دور، نمایشگر، فیلتر قابل شستشو و قابلیت تنظیم دور فن هستند. با وجود اینکه قیمت محصولات این شرکت بسیار مقرون به صرفه میباشد، از نظر کیفیت هم با برند های رقیب توانسته رقابت کند و چیزی از مدل های رقبا کم ندارد. سرما گرما طبق سیاست فروش خود و حمایت از مصرف کننده هیچ بیعانه و پیش پرداختی از مشتری دریافت نمیکند و شما میتوانید با خیال راحت از سراسر ایران بدون بیعانه محصولات ایوولی را ثبت سفارش کنید و پس از دریافت کالا و اطمینان از اصالت و سلامت کالا با خیال راحت پرداخت کنید.

  • ۰۱/۰۴/۱۶
  • vim vim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی