vimkala22

  • ۰
  • ۰

کنترل کولر گازی همه کاره

باتوجه به اینکه کارکرد تمامی لوازم مانند هم است و از یک اصول و قطعات استفاده می کنند (البته باکمی تغییر) بردی طراحی شده است که به برد همه کاره مشهور است نحوه استفاده از این برد به این شکل است که مدار و سیستم الکترونیک یا تایمر وسیله معیوب کاملاً جدا شده و این برد جایگرین آن خواهد شد و سیستم فرمان و نمایشگر و کنترل خاص خود را دارد و عموماً با نصب این برد مشکلات عمده دستگاه شما حل خواهد شد. در این لحظه صدای بیپ را خواهید شنید و چراغ مخصوص تایمر بر روی یونیت داخلی کولر گازی روشن خواهد شد. برای اینکه انتخاب کنید کولر گازی در چه وضعیتی کار کند باید این دکمه را فشار دهید با هر بار فشار دادن این دکمه میتوانید کولر گازی را در یکی از ۵ حالت اصلی قرار دهید. دکمه IFEEL: وقتی این دکمه را می زنید باید برای فعال سازی حالت IFEEL ریموت کنترل را در نزدیکی یونیت داخلی قرار دهید تا دستگاه بتوانید سیگنال کنترل را دریافت کند. در ادامه این مقاله قصد داریم، طریقه استفاده و راهنمای کنترل کولر گازی را به شما بگوئیم. برای خرید برد همه کاره کولر گازی و اطلاع از قیمت برد همه کاره اسپیلت می توانید با سایت ایران اسپیلت همراه باشید.

اکثر برد ها در لوازم الکتریکی به یک شکل مشابه می باشند. با مطالعه مطالب فوق به این نتیجه رسیدیم که در صورت خرابی کنترل اصلی کولر گازی، نیاز به نگرانی از بابت ریموت وجود ندارد؛ چرا که برای کنترل جایگزین می توانید از کنترل همه کاره کولر گازی (کنترل مادر یا مستر ریموت) استفاده کنید. اگر بخواهیم به تاریخچه لوازم خنک کننده نگاهی بیندازیم، به جز پنکه ها، دو نوع کولر آبی وجود داشت؛ که نوع عملکرد کی یکی از آنها به گونهای بود که میبایست درون دریچهای که در کولر تعبیه شده بود به طور دستی آب ریخته شود تا کولر باد خنک پخش کند. در حالت dry، فن داخلی کولر در کندترین حالت خود به کار ادامه میدهد و قابلیت تنظیم سرعت فن دیگر فعال نیست. برای فعال سازی و یا توقف این حالت، دکمه IFEEL را 5 ثانیه نگه دارید. برای تعمیر برد کولر گازی، باید رله را از روی برد خارج کرده و سپس به کمک آمپرمتر، برد تست شود. رله به یک سوئیچ الکترومکانیکی برد کولر گازی گفته میشود که تشکیل شده از چند کنتاکت و بوبین میباشد. تمام کولر گازی ها و سیستم های تهویه مطبوع کلا یک عملکرد دارند و از این رو کنترل کولر گازی ها دارای تنظیمات، گزینهها و حالتهای شبیه به هم هستند و فقط از لحاظ شکل ظاهری کمی با هم تفاوت دارند بعضی ها روی دیوار نصب میشوند و بعضی ها دستی هستند اما در همه مدل ها عملکرد یکسان است.</p>

<p> به عنوان مثال در حالت خواب 1 بعد از یک ساعت دمای هوای خروجی از یونیت داخلی به اندازه یک درجه افزایش پیدا می کند. 1. دکمه IN TIMER بر روی کنترل را فشار دهید، در این حالت ساعت 12:00 بر روی صفحه نمایش یونیت نشان داده می شود. 7. دکمه DIMMER: اگر این دکمه را فشار دهید، تمام علائم موجود در صفحه نمایش یونیت بسته می شوند، برای نمایش دوباره این علائم یکی از دکمه های روی کنترل را به انتخاب خود فشار دهید. دکمه حالت توربو: زمانی که این دکمه را بر روی کنترل کولر گازی گری فشار می دهید، دستگاه در حالت گرمایش و یا سرمایش به صورت توربو یا با قدرت بیشتر کار می کند. توصیه می شود زمانی از حالت IFEEL در کولر گازی هایسنس استفاده کنید که یونیت داخلی به راحتی سیگنال ها را دریافت می کند. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در خصوص نحوه نصب و راه اندازی کولر گازی اجنرال کافیست لینک مقاله را لمس کنید.

در این قسمت به منظور پیشگیری از بیان مطالب تکراری در متن فقط دکمه هایی از کولر گازی گری را معرفی می کنیم که از لحاظ شکل ظاهری آن با دیگر دکمه هایی که تا به اینجا گفتیم تفاوت دارند. برای اینکار ابتدا دکمه SELECT یا SET را سه ثانیه نگهداشته و بعد از رها کردن ،کد مربوط به کولر گازی را وارد مینماییم و مثلا کد ریموت کولر گازی مدیا در لیست بالا ۰۲۶۰ میباشد. همچنین شما این محصول را می توانید به صورت تکی یا عمده خرید نمایید و در صورت خرید عمده شامل تخفیفات بیشتری می شوید. همچنین در حالت خشک، فن کولر گازی به صورت اتوماتیک بر روی حالت خودکار قرار می گیرد، بنابراین دکمه سرعت فن در چنین مواقعی کار نمی کند. در این بخش از آموزش ست کردن کنترل کولرگازی به بررسی دکمه های مختلف موجود روی ریموت کنترل پرداخته ایم. آموزش ست کردن ریموت کنترل همه کاره کولر گازی.در برخی از موارد ریموت کنترل کولر گازی معیوب شده و دیگر کار نمی کند به عبارتی فرمان به کولر گازی نمی دهد همانطور که در مطالب قبلی روش تست و آزمایش کنترل را مطرح کردیم یک بار دیگر آن را یادآوری می نمایم. به رسم همیشه ابتدا دکمه های موجود بر روی کنترل کولر گازی هایسنس را بررسی کرده و سپس به آموزش طریقه استفاده از کنترل کولر گازی هایسنس می پردازیم.

  • ۰۱/۰۴/۱۶
  • vim vim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی