vimkala22

  • ۰
  • ۰

اولین و اساسی ترین مزیت این مدل کولر گازی جابه جایی و انتقال آن به آسانی می باشد. توانایی کنترل محصول از راه دور مزیت دیگری است که این مدل کولر دارد. پس دیگر با خرید این محصول دیگر نگران حمل آن نباشید. همانند بسیاری از انواع دیگر کولرگازی ها امروزه پیش از انتخاب کولرگازی پرتابل و خرید آن از مراکز فروش، خصوصیات و ویژگی های مختلف آن توسط فروشندگان و یا در وب سایت های فروش آنلاین توضیح داده می شود و مشتریان نیز جهت بررسی های بیشتر به جستجو می پردازند. این کولرها ابعاد بسیار مناسبی دارند و برای قرارگیری در فضاهای کوچک بسیار مناسبند. در واقع این کولرها به دلیل داشتن کمپرسور کوچک قادر به خنک کردن خانه هایی متراژهای بزرگتر نیستند. کمپرسور این دستگاه در محفظه داخلی تعبیه شده و دیگر هزینه ای جداگانه برای نصب آن نیاز نیست. این در حالی است که نصب کولرهای گازی معمولی به غیر از هزینه بالا، نیاز به محل جداگانه برای نصب کمپرسور و سیم کشی مجزا برای برق کولر دارد. در این دستگاه نیز کل قطعات در یک محفظه قرار میگیرند.در کولرهای پنجرهای، نیمی در فضای سرد شونده و نیمی در بیرون قرار میگیرد.اما در کولرهای پرتابل، کل دستگاه در محل سرد شونده قرار میگیرد.گرمای کمپرسور و کندانسور، توسط یک لوله خرطومی پلاستیکی به بیرون هدایت میگردد.از معایب آنها، سر و صدای بالای آن میباشد.

در پاسخ به این سوال باید شما بتوانید شرایط خود را در نظر بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که ال جی برای این محصول خارق العاده ی خود به کار برده است طراحی و دیزاین ظاهری بسیار شیک آن را باید نام برد. کولر گازی های پرتابل درست مانند دیگر مدل های کولر گازی مزایا و معایب مختلفی دارد آگاهی از آن ها خالی از لطف نیست و به علاوه به شما کاربران کمک می کند که محصول مورد نظر خود را برای خرید بهتر انتخاب کنید. شرکت آسان تهویه نمایندگی مرکزی تعمیرات کولر گازی پرتابل و اسپلیت پرتابل در سراسر تهران می باشد.سرویس و تعمیرات کولر گازی پرتابل خود را به اوج فصل تابستان نگذارید و زودتر مشکل کولر گازی پرتابل را برطرف نمایید.معمولا از آنجاییکه کولر گازی پرتابل هم قسمت یونیت داخلی و هم یونیت خارجی در داخل واحد می باشد کثیفی محیط را جذب خود نموده و باید در فواصل نزدیکتری اقدام به سرویس آن نمود.تعمیر کولر گازی خود را به شرکت آسان تهویه بسپارید. جریان هوای گرم از طریق یک لوله خرطومی که در قسمت بیرونی دستگاه قرار گرفته خارج میشود که باید هنگام قرار دادن پرتابل در اتاق این خروجی را در نظر بگیرید.

در این قسمت مطالبی درباره کولر گازی پرتابل و اسپیلیت ارایه خواهد شد.کولر گازی پرتابل یک کولر گازی یک تکه بوده.یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت آن برای تخلیه گرمای موتور وصل می باشد.نیاز به نصب و لوازم خاصی نمی باشد. بادقت در ساختار این کولر به راحتی می توان به این قضیه پی برد و همچنین می تواند محیط بسیار شیک و چشم نوازی را به وجود بیاورد. و باعث می شوند صدای موتور به هیچ عنوان در محیط اطراف پخش نشود. در ادامه این مقاله شما را به صورت کامل با چگونگی نصب کولرگازی پرتابل آشنا خواهیم کرد. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم کولر گازی میپردازیم و به این نکته مهم میپردازیم که مزایای مهم کولر گازی قابل حمل چیست؟ اما راه حل رفع صدای ناشی از کولر گازی پرتابل چیست؟ اکنون با شنیدن نام پرتابل این سوال به ذهنتان می آید که پرتابل چیست؟ این نوع کولرگازی ها برخلاف کولرگازی های اسپلیت و یا پنجره ای، نیاز به نصب بر روی دیوار و یا پنجره ندارند.

این کولر ها متحرک بوده و برخلاف کولرگازی ها دیگر، هزینه ای برای نصب آنها پرداخت نخواهید کرد. برای کولر گازی ها و اسپلیت ها ابتدا باید محل مناسبی پیدا کرد و سپس کولر را نصب کرده و سیم کشی های برق جداگانه ای نیز برای آن انجام داد اما برای کولر گازی های پرتابل نیازی به هیچکدام از این کارها نیست. کولر گازی قابل حمل برای محل های نسبتا کوچک و افرادی که مستاجر هستند کاربرد دارد. این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع کاربرد داشته.چون چرخ دارند قابل حمل نیزهستند. اگر نوع چرخ دار آن ها را انتخاب کنید حمل کردن آن ها آسان تر نیز خواهد شد. البته ناگفته نماند که از ویژگی ها و فناوری های پیشرفته و بی نظیری بهره می برند که در بند بعدی با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد. جدا از تمامی مزایایی که نام برده شد معایبی دارد که اولین عیب این دستگاه میزان صدایی می باشد که تولید می کند. در این مطلب سعی کردیم تمامی ویژگی ها، کاربردها، مزایا و معایب این نوع کولرگازی ها را برای شما شرح دهیم. کولر گازی ایوولی مدل EVPR-18K-PO در ظرفیت 18000 BTU ارائه شده و از آنجا که هم قابلیت ایجاد سرما و هم گرما را دارد، برای استفاده در مناطق آب و هوایی گرم و معتدل گزینه مناسبی است.

  • ۰۰/۰۶/۱۱
  • vim vim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی