vimkala22

  • ۰
  • ۰

قیمت کولر گازی پرتابل

در فروشگاه ویم کالا قیمت کولرگازی پرتابل کم مصرف به روز می باشد و مشتریان می توانند کالای اصل را خرید کنند تمامی محصولات ویم کالا اصل بوده و تقلبی نیستند فروشگاه ویم کالا دارای مشاوران متخصص در امر فروش کولرگازی می باشد که به شما کاربران گرامی قبل از خرید کولرگازی پرتابل مشاوره و راهنمایی می کنند .

شما با مشاوره با مشاوران ویم کالا می توانید انتخاب بهتری در خرید کولرگازی داشته باشید و هوشمندانه خرید نمایید.

کولرگازی پرتابل چیست؟ 

کولر گازی پرتابل ( قابل حمل ) در ظرفیت های پایین تولید می گردند. کولرگازی پرتابل برای مکان های کوچک مناسب است و کولرگازی دارای ریموت کنترل می باشد و کولرگازی پرتابل برای گرمایش از هیتر استفاده می کند.این کولرگازی ها برای فضای 30 متر مربع مناسب هستند و همانطور که از نام کولرگازی پرتابل مشخص است ، قابل حمل می باشد و توسط چرخ هایی که در زیر کولرگازی می باشد قابل جابه جایی می باشد. تمامی قطعات دستگاه مانند فن ، کندانسور ، اواپراتور و … داخل یک یونیت قرار گرفته است و همانند کولرگازی دیواری نیاز به قرار دادن کمپرسوردر فضای بیرون نیست. فقط یک لوله خرطومی در پشت دستگاه قرار دارد برای خروج هوای گرم به بیرون از ساختمان. در فضاهایی که امکان  نصب کولرگازی دیواری یا اسپییلت نیست فکولرگازی پرتابل گزینه مناسبی است ولی تا 30 مترمربع را بیشتر خنک نمی کند.

  • ۰۰/۰۴/۱۱
  • vim vim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی