vimkala22

  • ۰
  • ۰

کولر گازی دیواری استوک ژاپنی چیست

کولر گازی دیواری وسیله ای است که برای سرمایش است و سرد کردن را با استفاده از متراکم کردن گازها انجام می دهد. کولرهای گازی دیواری (اسپیلت) دو تیکه است است دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد.  یک یونیت خارجی است که در خارج از ساختمان قرار می گیرد و یک یونیت داخلی (در داخل ساختمان نصب می شود ) این مدل دستگاه ها را اسپیلت می نامند. کولرهای گازی سه بخش اصلی دارند که کمپرسور، اواپراتور و کندانسور.

سه بخش اصلی آن شامل کندانسور ، کمپرسور و اواپراتور در یونیت خارجی  دستگاه قرار دارند و اواپراتور در یونیت داخلی آن قرار دارد. ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی توسط لوله های مسی انجام می شود.

برق مورد استفاده برای این دستگاه ها از نوع تک فاز می باشد.شرکت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه تولید کولر گازی دیواری فعالیت زیادی دارند که سالانه تعداد زیادی دستگاه با جدیدترین تکونولوژِی روز دنیا و با بهترین کیفیت  روانه بازار می کنند.این کولرها موقع کار دارای صدای کمی میباشند که هر چه دسیبل دستگاه کمتر باشد صدای کمتری تولید می کنند.

ویم کالا  کولرگازی دیواری استوک ژاپنی، کولر گازی پرتابل و کولر گازی پنجره ای را با گارانتی اصلی و با کیفیت و کمترین قیمت به خریداران ارائه می دهد.

  • ۹۹/۱۲/۱۵
  • vim vim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی